måndag 24 april 2017

Första inlägget

Då var det igång igen. Har haft bloggar till och från under många perioder i mitt liv, men av olika anledningar har jag valt att avsluta dem. Den främsta anledningen är för att jag inte vet vad jag ska eller vill skriva om. Kanske jag inte vet det nu heller men av olika anledningar finner jag ett behov av att skriva av mig.

Kommer inte ha en blogg som är inriktad på bara en sak, jag kommer ladda upp lite olika saker på denna bloggen. Kanske jag kommer berätta historier från mitt arbetsliv, ja som ni förstår arbetar jag som sjuksköterska och där kan man minsann få höra både det ena och det andra, kanske laddar jag upp lite historier från sjukvården som redan finns på internet, kanske finns det någon annan där ute som vill dela med sig av lite historier med?

Vissa dagar kanske jag laddar upp massa bilder från naturen, andra dagar kanske jag laddar upp recept. Kanske jag kommer ladda upp bilder från inredning, eller tips på musik?
Det får tiden helt enkelt avgöra, som sagt känner ett enormt behov av att ha en plattform som jag bara kan skriva av mig på och det är den jag startar NU. Häng med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar